Nowości
Tranzyt
Z tej strony Sam
Zabójcza terapia
Nielat
Pokot
 
Nowości wydawnicze dla dzieci
Wielbłąd, który marudził
Panna Śpieszka czeka na Pana Leniwca
Ania Robaczek ratuje pszczoły
Śmiały plan jeża nieśmiałka
Tajemnica pożarów
 
SOWA Mobi logo
Wybieraj książki prosto ze swojego smartfona
Katalog biblioteki dostępny jest w aplikacji mobilnej "Sowa MOBI".
Pobierz z Google Play Pobierz w App Store
Biblioteka współpracuje z portalem e-usług bibliotecznych »w.bibliotece.pl« - zapraszamy do odwiedzenia profilu biblioteki i skorzystania z dodatkowych możliwości.
Wiadomości
Cała Polska czyta dzieciom

cpczd1.jpg"Czytanie zbliża” to hasło XXIV Ogólnopolskiego Tygodnia Czytania Dzieciom, który odbywa się w dniach 1–7 czerwca 2025 r. Organizatorem akcji jest Fundacja „ABCXXI – Cała Polska czyta dzieciom”, której misją jest wspieranie zdrowia emocjonalnego – psychicznego, umysłowego i moralnego – dzieci i młodzieży poprzez działania oświatowe, edukacyjne, promocyjne i lobbingowe. Do ogólnopolskiej kampanii włączyła się Biblioteka Publiczna w Bralinie, która tegoroczne czytanie zorganizowała w Przedszkolu w Nowej Wsi Książęcej, w Przedszkolu „Kwiaty Polskie” i w Żłobku „Wiosenka” w Bralinie oraz w oddziałach „zerówkowych” w bralińskiej podstawówce. Podczas spotkania uwielbiana przez dzieci Świnka Peppa czytała fragmenty swoich przygód i częstowała wszystkie dzieci łakociami. Natomiast każdej grupie przedszkolnej, żłobkowej i zerówkowej podarowała książeczkę ze swoimi przygodami. Oczywiście nie mogło zabraknąć wspólnego tańca, który porwał wszystkich do wspólnej zabawy. Atmosfera była przepełniona radością i pozytywną energią, a na twarzach dzieci gościły uśmiechy od uch do ucha!

Odwiedziny w bibliotece

IMG_8240-1.jpg Dzisiaj uczniowie klas II A i II C Szkoły Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Bralinie wraz ze swoimi opiekunami Joanną Mikołajczyk i Agatą Piotrowiak odwiedziły Bibliotekę Publiczną. Głównym celem wizyty było zachęcenie uczniów do korzystania z biblioteki, wypożyczania książek oraz nieustannego rozwijania umiejętności czytania.